GOM – MAI 2018 -Slumrefri måned & DU`S

GOM – GOAL OF THE MONTH

Da er vi på måned nr.2 av ting vi kan bli bedre på. Hva er hensikten med dette greiene Andreas har funnet på? Tanken er at vi blir bedre sammen. Om vi har food challenge sammen, trener sammen eller gjør noe sammen er det alltid lettere og motivere hverandre og ikke ta den lette løsningen å sluntre unna. Jeg som person vet jeg kan bli bedre på mange områder for å lykkes i mine forskjellige mål. Jeg velger også å tro at alle mine medlemmer også ønsker å lykkes i sine individuelle mål. Så da kom jeg frem til denne «goal of the month». Så får vi se om dere liker det og hvor det ender :).

Klagefri måneden var å starte med ett pang, alle kjenner seg igjen for alle har forbedringspotensiale. Klagefri måneden gikk MYE bedre enn forventet, CrossFit Verftet er ett miljø som klager svært lite og det er fantastisk. Det som var gøy var at dere klaget så og si aldri denne måneden, men arresterte dere selv om ikke hver time VELDIG ofte og rettet opp holdningen selv til en bedre holdning for dere selv og andre som er på timene. Håper dette også skjedde på hjemmebasis for da er vi på rett vei :D. Målet vårt på CrossFit Verftet er at vi ønsker å bli bedre, klaging, syting, drama er det motsatte av det å bli bedre :D.

Det har seg sånn at det er super digg å slumre og det syns eg o. Så det va i grunn eg så må skjerpe meg å slutte å slumre så må dokker bli med på lasset slik at eg gjennomføre ;).

Hva er konsekvensen av å slumre?
Om du slumrer 20 min til dagen, 9.3 timer i måneden, 28 timer i kvartalet, 84 timer i halvåret og 168 timer i året.
Om du slumrer 30 min til dagen, 14 timer i måneden, 42 timer i kvartalet, 126 timer i halvåret og 252 timer i året.


Hvorfor vil vi ikke slumre?

Gjør du de harde arbeidsmålene med dagen om morgenen er det høyere sannsynlighet for at disse blir gjort.

Istedenfor å stå opp og springe ut av døren. Har du fort bedre tid, du får spist frokost og gjort deg mentalt klar for hva som skjer denne dagen. Da vil du sette deg selv opp for suksess istedenfor at du starter dagen med å ligge bakpå.

Morgenen kan brukes som kvalitetstid med din bedre halvdel.

Les konsekvensen over, sykt mye tid forsvinner i slumring. Bli en effektiv person, effektive personen starter typisk dagen tidlig og får ting unnagjort.

Bedre sent enn aldri, tar du challengen? Vi lager det til på tavlen at dere kan skrive dere opp, skriv dere opp på tavlen for da er det for sent å snu når telefonen ringer om morgenen og du vil bare slumre litt. Skriv opp navnet ditt og kjør MAI måned uten slumring! 😀

Eline fyrer i gang med double-unders challenge i MAI. Fantastisk måte å lære seg double-unders på. I starten er det helthåpløst og det er det ofte lenge, men tilslutt knekkes koden og de sitter. Da han du ett fantastisk effektivt kondisjonsverktøy som du kan ta med deg i baggen uansett hvor du reiser :D. Husk, ikke klag. keep grinding så sitter de tilslutt :D. Veldig spent på å se om noen klarer å fullføre.

Leave a Comment