Diane

Diane var dagens økt, en kanon kjekk named workout som er en av girlsa våre. For de som klarer HSPU og i tillegg er sterke i markløft er det en konge økt og showe off litt skills. For oss andre måtte vi øve, så vi øvde ganske mye, håper det hjalp flere.

Hvorfor øver vi?? Og øve er noe vi må gjøre masse. Jeg har mange 1 on 1 samtaler nå og denne grafen under er noe vi nye bruker masse tid på å prate om. Resultater er den vertikale grafen og tid er horisontal. Vi som medlemmer ønsker å se på det lange bilde, hva kan jeg gjøre i dag for å bli bedre om 10 år. Ikke hva kan jeg gjøre i dag for å ha 200kg i markløft i morgen. Når vi får holdningen om at «in it for the long run» så betyr det ikke så mye om vi en dag må stå i 12 minutt og knote med HSPU, eller markløft. For vi vet at om jeg bruker lenger tid i dag bil jeg kunne gjøre det bedre neste gang og det er helt greit.

Alle vil jo gjøre det så bra som overhodet mulig, men det vi gjør ute på gulvet er trening ikke konkurranse. Har du tenkt å bli best i å løpe 5000m kan du ikke ta på deg jogge skoene og springe 5000m alt du klarer hver dag. Når vi ser på grafen som går rett opp for å så gå rett ned igjen ser vi for oss en person som blir skam gira, skal til CrossFit Games og gir gass på alle spekter, blir skadet, må gjøre rehab trening, noe som suger. Slutter på CrossFit Verftet og om 10 år er akkurat der han/hun er i dag. 1-2 % bedre hver dag er oppskriften til suksess.

Intensitet gir resultater, det vet vi. Men Mechanics (hvor bra beveger du deg)-> Consistency(klarer du det over tid) -> Intensity(kraft = move large loads longe distance quickly) er bibelen vår. Da holder vi oss skadefri, blide og super suksessfulle :D.

MEN veldig god stemning med DIANE i dag, alle fikk beskjed om at de måtte gi et komplement til en person på timen noe som var koselig. God helg <3

The BOARD – FLINKE FOLK <3

Leave a Comment