Handstands & Upside down – 21.Januar.2020

Foodchallenge 2020 info

XL arket for 2019 virket ikke helt så fikk ikke en oversikt der. Men XL arket for 2018 var oppdatert. -277cm på alle som deltok og jeg vet at det gikk enda “bedre” i 2019 så dette funker!

La meg forklare veldig enkelt hva det går ut på.

Hvorfor matutfordring?

Dette er ikke en vektreduksjons utfordring – Det er en utfordring for å forbedre helse og velvære gjennom å spise den beste maten på markedet.

Vil dere få mindre kroppsfett ved å gjennomføre denne utfordringen? Yes! Det er bare resultatet av å bli sunnere, ved å spise på den måten maten var ment å bli konsumert. I den naturlige, uendrede tilstanden.

Hvordan

  • FØR START – MÅ GJENNOMFØRES
  • Ta bilde, fra alle vinkler.
  • Ta mål, rundt hofte, lår, armer, midje. Målene må oppdateres via XL arket. Om du ikke vil at noen skal vite hvem du er kan du bruke navnet “superwoman” eller det som måtte passe deg.
  • Gjør deg mentalt klar til å gjøre endringer og gjør deg klar for dager som er vanskeligere enn andre. 
  • Om du ikke gjennomfører disse over kan du heller ikke delta
  • En balansert tallerken
  • En god håndfull med protein
  • En god håndfull med karbohydrater
  • En håndfull med fett 
  • Resten skal være grønnsaker, så mye som mulig
  • Spis dette 3 til 4 ganger til dagen. 
  • Stor mann (xl T-skjorte) spiser 4 ganger
  • Liten dame spiser 3 ganger
  • Bruk skjønn, skal ikke være sulten hele dagen – energi og overskudd
  • Ikke lov å fylle på tallerken og ikke lov med snacks mellom måltider. Med unntak før/etter trening.

Hva koster det?

Vi kjører denne gangen også gratis foodchallenge for alle med CrossFit Gruppetime medlemskap. Her er dere helt “alene”, får et info møte med all informasjonen dere trenger, etterfulgt av at dere blir lagt inn i en facebook gruppe der dere hjelper hverandre.

Om du er veldig usikker og syns mat er vanskelig eller bare ønsker ekstra oppfølging ukentlig, setter vi opp en plan der dere kan betale for at en coach følger dere opp og tilrettelegger og holder deg ansvarlig mot de målene du ønsker.

Når starter vi?

Om det er interesse setter vi infomøtet kvelden 03.februar.

Noen som kjenner skuldrene sine i kveld? Noen som fikk testet og pushet seg selv til å prøve seg på litt mer utfordring enn sist uke med handstand-skills?

En 8 minutters EMOM. Jobbing i 10-20 sekunder. Hvem skulle tro at det skulle bli SÅ tungt! Men så utrolig kjekt å se hvordan flere og flere ble litt mer komfortabel med å være opp ned. Jeg tror alle fant en variant av å få snudd seg selv opp ned i dag. Utrolig GØY!

Everybody jump on three: !!!

Når vi hadde fått møet opp skuldrene med handstand, var det på tide å møre de litt mer opp med litt hoppetau og litt mer opp-ned-jobbing 😀

Crossfit Teens fikk også testet seg opp ned i dag. Her er deres økt og score:

Veldig mange som fikser opp-ned-øktene her veldig bra!!

Takk for en herlig opp-ned-dag, alle sammen <3

Team Verftet

Leave a Comment